Wednesday 20 April 2011

ari nie aku x berapa sihat.. skt kpala sangat... pastu seram sejuk je rasa... pastu aku nya B rasa berdenyut2.. agaknya kena bengkak susu balik kot.. tp aku usykil la.. aku tiap2 hari pam 5 kali..smpi x kuar dh selalunya tu.. pastu afiq ok je bf pg td.. bgn pg td aku dh rasa sakit... hampir2 nk el td.. tp bila dh mkn panadol rasa cam ok skit.. tp nie skt kpala n berdenyut2 tu ada la lagi.. lunch nanti nk tido la.. rasa cam x larat...

pagi td ujan selebat2 nya kt semenyih.. x taula kt tpt lain.. dh nk pi keja br berenti.. lps antar ikhwan je ujan lebat balik.. yg lawaknya pagi nie.. aku terserempak ngn keta yg aku anti selama hari ini... sbb keta tu memang slow sesangat.. nk pi keja pun mcm nk pi bersantai.. dh la keta tu ada sticker in cool.. sabor jerla aku... sekalinya aku terserempak kt lorong umah aku.. rupanya umah dia x jauh ngn umah aku.. aku pun ckpla kt ikhwan.. " ikhwan tau x, inilah keta yg ibu x suka.. sbb dia slow sgt..." pastu ikhwan blh jwb.."o.. sbb ibu bwk keta kuat ek.."... ibu jwbla.. "ikhwan bukan kuatla.. laju.. kuat tu untuk suara ke... air ke...".. ok dah.. pastu aku antar afiq.. bila dh antar afiq, aku masuk blk keta.. tiba je ikhwan ckp.. " ibu cepatla.. nanti ujan kuat..."... ibu betulkan lagi " bukan kuat.. klu ujan, guna perkataan lebat...".. ikhwan nie mmg mslh skit tatabahasa n penjodoh bilangan.. dia hetam je asal ok... sbb tu timbol mr bean kecik(yg kartun) n mr bean besar(yg orang)..

klu dia nk ckp abah dh balik.. dia akan ckp abah dh datang.... klu nk srh suap mkn.. dia akan ckp.. tolong makan kan... klu nk srh abah main game zombie.. dia akan ckp "abah main zombie kan la utk ikhwan..." x perla.. nanti lama2 dia pandai la tu... awal2 mungkin dia confuse kot....

1 comments:

kuizikel said...

comellah ayat ikhwan.. hehehe.. takpelah budak kecik lagi, kang gi skolah tau la