Friday 23 October 2009

emosi tak stabil

salam semua...
sebenarnya aku nk citer emosi semua opismate aku nie.. masing2 semua cepat melenting sejak kehadiran 2nd bos baru sejak beberapa bulan lalu.. aku pun x tau dah nk ckp mcmana...
aku nie sekadar pemerhati je.. mklmla bkn aku yg kena.. bos aku org lain..hehhehehe
yang paling serabutnya kt opis nie.. semuanya pegawai baru..sorang jerla yg dah setahun lbh...
pastu boleh dikatakan masa dorang nie 1 hari di bilik bos... smpi ada yg kata better cabut nama kt bilik n letak semua nama kat pintu bilik bos... klu la carpet nie lembik.. dah lama lekuk dah.. asyik ulang alik je dorang ni ke bilik bos.. silap2 apa yg ada kt dlm bilik sendiri pun x tau.. hehehhe..jgn mare ya pd yang berkaitan...

aku sebenarnya sian jgk kt dorang sbb dpt bos yg mcm tu.. aku pun x tau sebenarnya apa tugas sebenar bos nie.. stp masa nk panggil apit kanan n apit kiri.. tp bila org ajar suka nk potong ckp.. pastu seolah2 masuk telinga kanan kuar balik ke telinga kiri...silap2 kuar dari telinga kanan jgk...
entahla nasib la korang.. tp x per dh x lama dah..pastu InsyaAllah semua kembali pulih...

0 comments: