Tuesday 13 October 2009

~aktiviti sepanjang bulan Syawal 2009~

jap nk sapu habuk n buang sawang dlm blog nie.. lama x masuk la katakan.. nk kata bz, x derla sangat... tp sbb x der mood nk update blog nie.. sbb x dr citer menarik...

salam semua...

sepanjang bulan syawal banyakla jugak rumah2 yang dibuka.. cume aku je banyak x pi.. ada member yg jemput tp x sempat nk pi... mklmla mcm mgu lps, hubby ku keja sabtu ahad.. dia sibuk menguruskan network utk life streaming boat race kt presinnt 6 tu.. sabtu ptg dia pi opis.. ahad pg dia pi presint 6 plak.. aku ngn ikhwan jerla kt umah..aku mcm suri2 rumah yg lain... membuat rutin2 harian....smpi x sempat nk baring aku rasa.... pastu melayan putera yg sorang tu lagi...
tp sabtu pg sempatla kami pi taman jap beriadah..pastu pi breakfast.. pastu pi beli brg dapur kt NSK n Econsave.. balik umah pun dah dekat kul 12... mlm tu epun dtg ngan bakal tunang dia sbb antar barang hantaran..sbb ujg mgu nie mjls pertunangan mereka.. semua barang hantaran akan di buat di umah aku bersama kak de... kak de akan smpi di kl mgkn sabtu tghari...
ahad mjls dorang.. harap semua berjalan lancar...
semalam ada jamuan raya aras 3 JPJ... smlm kitorang berpakat pakai jubah.. kala x kisah... ari ni plak ada jamuan kelab JPJ.. kitorang pakat pki baju kala pink plak(cheh aku pun join skali walau bukan ahli kelab)..
dlm keseronokan sambutan hari raya nie.. hati aku sebenarnya x setenang air di tasik... fikiran aku bercelaru.. aku pun x tau kenapa.. mcm2 aku pk... rasa x sedap hati pun ada.. rasa bersalah pun ada.... ntahlah... moga aku diberi ketenangan....
aku hanya insan biasa..yg x terkecuali dari membuat kesilapan... kenapala aku jadi mcm ini... kenapa aku x jadi yang terbaik? adakah aku telah melukakan hati insan tersayang? buat insan tersayang, maafkan la aku... aku tau aku x patut buat mcm tu... aku akan berusaha untuk menjadi yang terbaik... dan berusaha x akan melukakan hati orang lain... Ya Allah..tabahkan la hati hambamu yang lemah ini...Semoga kau memberi kekuatan kepada diriku.. amin...

eh sedih plak aku rasa... x perla... aku sambung pasal raya lagi... taun nie aku x buat open house pun.. buat mkn2 untuk jiran2 yg dekat2 n kwn sikit... sbb aku rasa umah aku kecik..klu aku jemput ramai2 sendat plak aku rasa umah aku tu.... tgu la umah baru nanti.. insyaAllah dh nak siap... lain kali aku buat untuk semua ek.... klu aku larat la time tu... hehehehhe.. mana tau aku berbadan 2 plak.. dh x larat nk masak... hahahaha..amin...

okla... jumpa lagi di entry yg akan dtg.... wassalam

0 comments: