Wednesday 10 November 2010

ke'boring'an melanda

ari nie aku rasa sangat boring.. mana x nya.. dok kt sini tgl sorang je.. smua dh pindah EB1... aku je yg maintainnnn je... huhuhuhuhu.. pastu pg td aku dh siap2 beli mknan utk tghari.. tp bila aku mkn.. bihun tu rasa cam nk basi.. sedih tau.. dh la mls nk kuar tghari... org2 EG ramai posa n ada yg masuk meeting... klu dh masuk meeting tu confirmla dpt mkn tghari.. mujurla ada insan yg sungguh baik hati amikkan nasi kt bilik meeting.... tq aleeya... jasamu dikenang,.... kau hadir disaat aku memerlukan.. chewah... heheheheheh.... so aku dptla mkn tghari free ari nie... yahooo...
pasal diri aku x der apa yg menariknya.. cuma skrg nie dh makin x larat dah rasanya.. agaknya sbb bebanan dh makin berat n berat bdn aku pun dah makin naik tu yg rasa x larat je...
ari jumaat nie mgkn aku nk half day.. sbb bapak mertua aku dah call srh antar dia blk kg ari sabtu pg untuk mengambil buluh buat lemang.. kesian la plak...lgpun dh x der saper.. pak cu dh balik mgu lps.. pak ude pun sama gak... so abah ikhwan la yg kena antar atok blk...
pastu ari selasa plak kami akan blk muo... nk sambut raya haji kt muo taun nie.. klu ikut, raya kt muo x der apa pun... tp dh turn blk muo kan.. hehehehhe..harap aku x bersalin lg la....
aku target awal bulan 12... so harap smua berjalan lancar.. amin.....
anyway, kpd semua umat islam aku nk ucapkan selamat menyambut hari raya aidil adha....

0 comments: