Monday 29 November 2010

menunggu hari

mgu nie dah masuk minggu 38.. kejap je masa berlalu.. tau2 dh nk bersalin... cuak gak nie nk bersalin.. sblm nie x pk sgt.. tp sejak td berborak ngn jiran sblh umah yg baru selamat bersalin semalam kt hosp yg sama ngn aku nanti aku rasa cuak plak.. dia ckp kt situ doc je yg ok.... nurse2 smua x berapa ok... risau la plak.. sbb dulu masa ikhwan dpt hosp yang paling tip top.. mesti aku akan buat camparison punya.. waduh2.. rasa menyesal plak x pi blk tpt tu.. tp nk uat mcmana.. sbb terlampau jauh... kira jiran aku ckp kt hosp nie service dia x berapa bagus la...
harap2 aku dpr yg okla...
aku harap semua berjalan lancar.. td doc dh seluk dah chechk pintu rahim.. dia ckp dh bukak 1 cm n pintu rahim dh lembut.. so dh x lama dah..
aku hanya mampu memohon kepada Illahi untuk dipermudahkan segala urusannya....

kepada kawan2..aku nk mintak maaf kalau selama ini aku ada buat silap, terkasar bahasa, termakan/terminum, ada menyakitkan hati... aku juga manusia biasa..yg x lari dari membuat kesilapan.... aku harap korang doakan aku dipermudahkan semasa bersalin nanti...
sekian,terima kasih...

1 comments:

kuizikel said...

huhuhu dah seluk, ngeri aku dengo..hehehe.. good luck.. all the best.. smoga dipermudahkan segalanya (eh cam nak gi exam lak)