Thursday 10 February 2011

aku sbenarnya tgh teragak2 nk beli pump nie.. dgn harga yg tinggi adakah aku mampu menggunakannya sehabis baik? adakah aku kuat semangat?.. adakah berbaloi? adakah aku akan berdisplin? adakah kak mas tu nak bg afiq susu badan klu aku bekalkan..sebab dia kena panaskan dulu...ntahla... dengan pump aku skrg nie hasil x memberangsangkan.. ke sbb aku x berdisplin? tu yg cuak tu...
aku harap klu aku dh beli nanti aku dapat semangat baru n berdisplin untuk membanyakkan product yg banyak.. aku harap aku dpt menggunakannya sehabis baik.. at list smpi 6 bulan pun aku dh bersyukur.. klu smpi 2 tahun lagila Alhamdulillah... x per aku target smpi 6 bulan dulu.. sbb ikhwan dulu smpi 3 bulan je...
Ya Allah, kau bagilah kekuatan utk aku melaksanakan tanggungjawab ini... afiq..ibu akan cuba bagi afiq susu ibu memenuhi keperluan afiq...

chaiyok..chaiyok...

2 comments:

kuizikel said...

beli wei jgn tak beli.... pelaburan yang bijak untuk anak yang bijak.... go go caiyok!

ibu MuHaMmAd IkHwAn ShAmIe said...

tq kui... aku cuba kuat semangat la untuk menggunakannya sehabis baik..