Wednesday 16 February 2011

aku skrg nie masih dalam dilema.. mcm2 yg aku pikir..
1. aku dok dilema nk beli fs atau tidak... tp ari nie aku buat keputusan beli jgk n order ngn aja..
aku harap aku dpt menggunakannya sebaik mungkin n x sia2 la..bkn sengget dua harganya...

2. aku dilema mkn pil.. bila mkn norriday nie aku kerap period... mslhnya plak.. bile period, susu akan menjunam.. so rugilah.. klu aku x mkn pil tu, ada ke alternatif lain? aku x yakin yg kira hari tu.. sbb kau rasa aku jenis subur.. karang lekat... jenuh la plak... bkn nk tolak rezeki... tp byk perkara yang perlu difikirkan... apa yg harus kau lakukan skrg ini?
Ya Allah kuatkan semangat hambamu yang lemah ini... aku berazam nk susukan afiq at least smpi 6 bulan. klu lebih, syukur alhamdulillah.

3 comments:

Adwawa3 said...

cadangan:
- natural way...mintak kerjasama hubby :-)

kuizikel said...

beli ngan aja gak ek, medela fs? aku pon beli scara kutu, dah ada kat umah.. tak try pasang pon lg.. nanti blajo dari ko k....

go go caiyok..aku pon dok berazam ni, ribu2 beli kan..hoho

suzieshah said...

bkn x leh nk natural way wawa.. tp x yakin.. sbb saya jenis subur je.. kang lekat x pasal2...

kui: a'ah beli ngn aja... x per org opis aku dh ada yg expert guna fs. aku tanya dia je.. nanti aku ajo ko ek.. hehehhe