Thursday 9 April 2009

adakah aku berduka??

~Alhamdulillah pagi nie aku masih mampu menyedut udara segar yg Allah telah kurniakan.. aku bersyukur aku masih bernyawa dan menghabiskan sisa2 hidupku... pagi nie ikhwan masih demam lg.. actually dr petang semalam dia dh demam.. kami bwk dia pi klinik Ahmad untuk mendapatkan rawatan... dan sempat lg singgah kt pasar mlm CP untuk beli sedikit lauk untuk hidangan mlm smlm n mlm ni.. abang dok teringin nk mkn sup tulang..so misi aku petang ni nk msk sup tulang lembu...

tp pagi nie aku rasa x seceria biasa... hatiku seakan menangis.. sedih teramat sangat.. mungkin hati aku nie dah cedera parah.. tp aku pasrah.. inilah dinamakan kehidupan.. ada manis n ada pahitnya.. barula menjadi warna2 kehidupan..

aku bermohon kepada Illahi supaya diberi ketenangan dah kesabaran untuk meneruskan kehidupan ini....
moga yang pahit ini akan trus berlalu...inilah dugaan aku agaknya...

Ya Allah..berila aku ketenangan.. berila aku kekuatan untuk menghadapi segala dugaan yang kau berikan padaku....
sesungguhnya engkaula maha pengasih lagi penyayang.. dan sentiasa membantu hamba2 mu yang lemah..
Amin Ya Rabbal alamin...

0 comments: