Monday 20 April 2009

~anak buah ku~

~Alhamdulillah aku masih bernafas lg di dunia ini.. ari nie aku rasa letih sikit mklmla br blk dr kg..pastu ari aku selsema..so rasa cam x larat je... ~sebenarnya aku nk wish congrats kt nanem yg dapat panggilan melanjutkan pelajaran ke peringkat matriks di KMPP(kolej matrikulasi Pulau Pinang). dia akan mendaftarkan diri pada 11 mei yg secara kebetulannya sempena birthdaynya ke 18. ari nie pulak aku dapat berita gembira apabila abang memberitahu firdaus dapat panggilan untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat diploma dalam jurusan tahfiz di Darul Quran Kuala Kubu Bharu dan akan mendaftarkan diri pada 2 Mei ni..






~orang lain yg nk sambung belajar kami dapat jugak tempiasnya.. kami jadila sibuk sikit... sibuknya sebab pg td kak tie call suruh belikan notebook n printer nanem.. pastu kak de plak call abang srh carikan baju ala Raihan tu... sebab pakaian kt akademi tu baju melayu ala raihan berwarna putih..
so nampaknya ujung minggu ni kami akan busy la nk cr barang yg di pesan.. tp x kisahla..kami ok je... at list ada jugak jasa kami curahkan..
mklmla dulu masa aku nk masuk u, kak ti n abg shari jugak sibuk menguruskan segala perkara.. begitu juga ngan abang.. kak de ngn abang de jugak yg bz meemenuhi keperluan yg ada...
aku ingat lagi masa nk daftar ke utmkl dulu kak ti mmg antar pastu masa msk utmjb pun dorang la yg antar.. mmg x dapat dinafikan kami adik2 nie klu register tpt bljr mmg yg slalunya kak ti sekeluarga yg akan antar.. masa konvo pun dorang jgk la yg akan datang..
so apa salahnya kali nie aku plak yg menyibukkan diri.. kebetulan dua2 belah ada anak buah yg sebaya dan nk sambung bljr..
lg bz la kami...
anyway semoga nanem n pi berjaya dalam apa jua yg diceburi. mak uji doakan korang berjaya..jangan lupa diri kt sana nanti...jaga diri elok2..

0 comments: