Tuesday 26 May 2009

~ ^ . ^ ~

semalam sempena besday aku x derla yg istimewa sgt.. sbb aku pun rasa x sedap badan.. mklmla skrg nie cuaca yg teramat panas.. menyebabkan aku sakit kpala je. so smlm kami sekuarga pi mkn kt western food TV3 kt cheras tu je...

biasala klu dh pi western tu x der mkn lainnya aku nie.. mesti mkn beef (black pepper steak) je n apple juice..
abang mkn beef steak n watermelon juice.. ikhwan aku orderkan mushroom soup + french fries..

ikhwan klu dh kt kedai mkn tu mcm2 la perangai dia.. dok panjat kerusi je sbb nk tengok anak kucing.. asal anak kucing melompat, mulala dia menjerit "eh tatuh!!" ehmmm pastu mula la buat2 takut.. padahal dia x takut pun sebenarnya..
x larat nk leyan kerenah dia..
kebetulan meja sebelah tu ada budak yg rasanya umur lebih tua dari ikhwan yg lagi teruk mengadanya... ikhwan dok tengok je... pastu apa lagi.. dia ikutla perangai budak tu.. serba x kena..
geram betul aku....
pastu dia dengan selambanya makan fries cecah ngn sos black pepper... hai anak bertuah.. memang ikhwan menguji kesabaran ibu ngan abah betulla...
Ya Allah, jadikanla ikhwan seorang budak yang baik, yang dengar kata orang tua n mudah menerima ilmu yang baik.. amin....

3 comments:

kuizikel said...

ikhwan mintak adik tu.......................heheheh.. lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ibu MuHaMmAd IkHwAn ShAmIe said...

cheh.... x la dia tu x puas lg nk bermajna..
siang asyik kena antar kt umah mak ina dia...hehehhehe +Ve..+ve

kuizikel said...

kekekek..saje je nak mengenakan ko :)