Wednesday 27 May 2009

~fikiranku serabut~

aku sebenarnya tengah study giler babas sbb nk menduduki exam MCTS.. mgu lps aku ada course kt info-trek kt amcorp mall untuk tujuan exam nie.. aku pun x dpt lg actual date. tp skrg dok pulun study..dh ler ada 2 modul kena abiskan..mak!!!!!!!!! nk pecah kpala ku ini....

tp dlm serabut2 nie..ada jugak perkara yg berlaku yg lagi serabutkan kpla otak aku nie.. dan menjadikan hatiku ini luka parah.... mungkin Allah nk menguji aku.. mana tau aku nanti berjaya mendapatkan cert mirosoft tu.. aminnnnn.. Allah nk menguji kesabaran ku kot.... ntahla kadang aku rasa pasrah dengan apa yg berlaku.. kadang aku rasa lemah longlai nk melalui ujian2 yang diberikan... aku hanya insan yang lemah... x lari dari kesilapan dan mudah putus asa...
Ya Allah.. berikanlah aku kekuatan supaya aku mampu menghadapai kehidupan ini yang penuh pancaroba....

aku berdoa semoga suatu hari nanti orang yang di pihak benar akan mendapat kejayaan dan keadilan... dan yang bersalah akan dapat pembalasan yang setimpal dengan kelakuannya.....

0 comments: