Monday 25 May 2009

~muka baru, azam baru~

firstly, today is my besday.. wah dh semakin tua aku....
by the way aku harap..aku lebih matang lagi untuk mengharungi kehidupan ini dan menjadi pendidik kepada ikhwan yang terbaik... n menjadi isteri yang solehah...aminnn

hati aku berbunga2 tengok blog baru aku nie... anyway thanks tu kui yang sudi buat interface baru blog aku... woittt kui aku x bank in lagi duit ko..hehhehehehe

aku mmg suka kala oren nie.. walaupun ia amat menyusahkan kui tapi hasilnya aku amat puji skali... nanti lain kali blh la srh ko lagi.. n aku nk cari tema yg buat kui pecah kepala... baru trajis... hehheheheh

oleh kerana paparan blog aku dh lawa nie..aku berazam nk rajin2 mengupdate blog aku...
insyaAllah la.. biasala awal2 nie blh la ckp... nanti lama2 aku mls la blk nk memblog nie....

ok, thanks kui.. kepada sesaper yg nk buat rekabentuk blog yg cantik2 blhla contact kui (kui kena bg reward kt aku nie hehehhehe)

2 comments:

kuizikel said...

happy birthday ke 18 :)

sesuai skali blog ni launch pada minggu birthday ko.. tu yg saje buat lambat (haha)...

smoga gembira slalu, dipermudahkan urusan dan rajin2 updet blog yer :)

suzieshah said...

yelah.... wah mudanya aku.. nie yg best nie kwn ngn kui nie....
insyaallah aku rajin2 kan diri update blog...