Friday 5 June 2009

bersawang lagila blog nie

Alhamdulillah..ari nie aku ada kekuatan nk update blog nie... kalau tak bersawang lagila blog yg dah cantik nie.... nie pun setelah akak2 opis yang dh bebel kerana x update blog..
bukannya apa.. sbb aku rasa x der citer yg menarikla yg aku nk tulis kt sini.. sbb stp hari aku buat rutin yang sama.. so x der yang menarik.. klu org jenis banyak aktiviti banyakla kot nk citer... ada x der klu mcm ujung minggu lepas aku blk Jengka...
kat Jengka slalunya mmg wajib ke pasar malam kt bandar pusat... tp sabtu lps pelik sikit.. sbb kami smua pi pasar karat kt bandar pusat tu... kira mak mertua aku baru tau kot... kt situ banyak juala pakaian n kain2 ela la.. yg jual smua style jual berkodi2... tp blhla klu kita nk beli selai dua... aku apa lagi.. mklmla pantang nampak kain2 cantik.. rambang mata... aku ada beli 2 pasang. satu bagi kak Ina, n 1 untuk pembelinya la... aku pun x pasti kain tu betul2 berkualiti atau x... kain tu murah je.... selai rm25.. tp org tu ckp kalau jual kt kedai harga dia selai rm65.. ntah ya ntah x...aku tak tau betul ke x.. klu abang tu tipu aku pun tipu la kt korang follower blog aku ni...ada ke follower blog nie????... pastu dia cakap kain tu x berbulu.. klu berbulu, dia srh pi blk kt dia n baling kt muka dia...(pergh..ganazzz betul..) anyway pasni aku rajin la ke pasar karat tu..hehehhehe telekung kt situ pun muarah.. dalam rm40 je.. corak cantik je.... pas pi pasar karat tu.. kitorang pi ekspo plak... tp x der apa pun... ada la beli hair trimmer n hiasan dlm keta yg hampeh tu.. rupanya benda tu dh rosak.. tipah tertipu.. pastu pi psr mlm plak... beli mknan sikit n terus blk umah....

ari ahad aku potong kek sempena besday yg dh lepas... sedap betul kek tu.. biras aku yg beli..
dia beli kt Temerloh.... rasa nk mkn banyak2 je.. tp segan la plak...hehheheheh
pastu lps zohor kami bertolak balik ke kl.. smpi KL sempatla singgah kt south city plaza.. pi kt jualan gudang PONEY.. x der yg menarik pun... harga lbh kurang kt pasaraya je.. ada less 50% je.. tp biasala aku mesti ada beli gak untuk ikhwan.. x perla untuk raya... tp yg x bestnya bila aku perasan.. rupanya ikhwan punya baju baru smua kala snada iaitu ijau... jenuhla raya nanti ikhwan dok pki baju ijau jerla...
tu citer blk jengka... ujg mgu nie agenda kami sekuarga ialah balik ka muo.. yahooooo... nk tengok anak buah baru yg x tengok2 dr lahir aritu(04/05/2009)... Damia tunggu ya mak ujie nk blk esok.... segala aktiviti di muo akan diberitahu kemudian....

0 comments: