Wednesday 25 November 2009

cuti-cuti

salam... firstly aku nk ucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha kepada semua umat islam yang akan disambut pada ari jumaat 27 November 2009.

aku beraya kt mana? opismate aku mesti dah tau.. taun nie n raya nie turn raya kt Jengka. N insyaAllah kami akan buat korban untuk Ikhwan. Semoga semua akan berjalan lancar. esok kami akan bertolak balik Jengka. Semoga selamat sampai.. bagi kawan2 ku yang akan balik n beraya di kampung, aku doakan semoga selamat balik ke kampung n selamat semula balik ke umah masing2.

aku patutnya cuti sehari je iaitu esok, n mgu depan patutnya aku akan bercuti pada 2 Disember 2009, tapi tadi abang call srh tukar ke ari Isnin 30 November nie. sebenarnya mgu depan baby sitter nk balik bercuti ke Perlis selama seminggu. So abang kena cuti 4 hari n aku cuti sehari je...hehehhehe al maklumla aku cuti x byk, abang cuti banyak. tp dia kena keja ari isnin nie sbb ada audit.. so aku kena tukar la ke ari isnin.. x perla boleh aku berehat n mendobi baju setelah balik dari kampung.

aku harap semua berjalan lancar... n selamat balik kampung kt semua...
ho..ho..ho.. balik kampung.....
ho..ho..ho..balik kampung..
hati riang( eh ya ker? aku lupa plak lirik lagu tu...)


p/s : Cantik Wanita Kerana Kejernihan Wajah
Manis Wanita Kerana Senyuman Indah
Ayu Wanita Kerana Kesederhanaan Lahiriah
Hebat Wanita Kerana Keimanan Yang Teguh

0 comments: