Monday 23 November 2009

konvo OUM ke 7, sesi ke 7






Pada 17 Nov 2009, abg enal telah selamat mendapat segulung ijazah setelah belajar beberapa tahun secara part time.. abang aku mengambil kos sains komputer teknologi maklumat di OUM. konvokesyen telah diadakan dia PWTC. masa aku ke sana..rasa teruja je tgk org2 yang lebih tua dari aku masih minat belajar.. aku? bila la aku nk sambung master nie? minat tu memang minat.. tapi belum sampai seru lagi.. abang dulu la amik, baru aku amik..hhehehehe...
semua berjalan lancar.. semua family aku menginap di Dynasty Hotel... okla not bad.. sbb dpt murah, Alumni OUM yang uruskan... dapat 1 bilik rm 150 semalam.. okla tu.. x derla jauh sgt nk pi ke pwtc.. dorang pg tu masing2 naik teksi ke pwtc.. aku dtg dr umah naik tren dari salak selatan.. aku pi sorang aritu.. abang keja, ikhwan aku antar pi umah mak ina.. dalam kul 11 abang datang dari opis.. dia kuar 2 jam...
so lepas nie tgl tunggu kak sue konvo.. kak sue bila nk abiskan tgl 1 subjek tu.. siap dah dapat 3 anak x grad lagi.. hehhehehe



1 comments:

suez said...

saperti pernah kulihat muka abangmu itu...tapi di mana yaa? ;-)

anyway tahniah!